35 тисяч прикарпатців користуються новими онлайн та мобільними сервісами Пенсійного фонду України

пенсіонери

З метою ефективної комунікації з громадянами впровадили новий сервіс, орієнтований на пенсіонерів, застрахованих осіб та страхувальників. Подробиці повідомляє "Yes.Frankivsk" з посиланням на "Вікна".

Інформація буде надаватись оперативно. Українці матимуть можливість швидко отримувати різноманітні види справок Пенсійного фонду (в режимі он-лайн). Послуга СМС-інформування надасть змогу здійснювати контроль за власними даними, які стосуються пенсійного нарахування. Кожен пенсіонер зможе перевірити відомості про страховий стаж, а також прозорість та чесність нарахування єдиного соціального внеску, які робить роботодавець. Про це йшлося на прес-конференції Пенсійного Фонду України.

Щоб зареєструватись на веб-порталі необхідно мати електронний цифровий підпис. Можна використовувати логін та пароль. Такий підпис отримують в акредитованому центрі сертифікації ключів (їх перелік є на порталі). Пароль та логін видається у будь-якому відділенні Пенсійного фонду. Для цього потрібно мати з собою ідентифікаційний код та паспорт.

У дистанційній формі можна отримати різноманітні довідки (до прикладу, витяг із Реєстру застрахованих осіб, довідку про розмір пенсії, індивідуальні відомості про застраховану особу та інші). Якщо є необхідність перевірити їх достовірність, то перевірятимуться через QR-код та багатозначний номер, який знаходиться під ним.

Особистий кабінет дає можливість записатися на особистий прийом та подати електронне звернення до Пенсійного фонду.

Користувачі веб-порталу можуть налаштувати безкоштовний сервіс СМС-інформування. Будуть приходити безкоштовні короткі повідомлення: про результати розгляду звернення за призначенням/перерахунком, поновлення пенсії, необхідність звернення до Пенсійного Фонду України для підтвердження особи та інші інформативні дані.

"Пенсійний фонд також прагне змін. Доступність наших сервісів - важливий крок. Сервіси мають бути максимально комфортними, зрозумілими та якісними. Наша ціль - це не лише економія часу користувачів, а й покращення роботи самого Фонду. Оптимізація його діяльності", - підсумувала заступник Голови правління Пенсійного фонду України Ірина Ковпашко.

Є розроблено спеціальний розділ, де кожен зможе детально дізнатись про весь перелік послуг. На офіційній сторінці Пнсійного Фонду існує категорія "Інструкції". Понад 25 тисяч прикаратців стали активними користувачами смс-інформування. 

Цікавим залишається той факт, що веб-портал має масштабну орієнтацію та не зосереджений на якусь конкретну вікову категорію. Сучасні пенсіонери є впевненими користувачами мережі й швидко орієнтуються на сайті.Такі електронні сервіси забезпечують інноваційні можливості. Клієнтами Пенсійного Фонду є всі жителі України, які містяться у Реєстрі застрахованих осіб.

Головне фото ілюстративне.