П’ятниця, 23 Жовтня, 2020

Центр надання адміністративних послуг матиме нові можливості

Марцінків на посаді мера. Що обіцяно, що зроблено?

Останні кілька років обов’язки міського голови Івано-Франківська виконував Руслан Марцінків. Але й зараз чоловік не полишає надії продовжити ще на кілька років...

Потенційна освітня реформа від Президента України як крок до формування стратегії розвитку Івано-Франківська

Щороку в шкільних системах по всій країні впроваджуються сотні реформ в галузі педагогіки навчальних програм, управління, технологій тощо. На жаль, більшості не...

Синьогора – улюблене місце відпочинку українських президентів

«Синьогора» – ця назва відома кожному українцю. Адже це улюблене місце відпочинку перших осіб нашої країни. Одночасно це і національний природний парк...

Завдання від президента для розвитку Прикарпатського регіону

Обласна адміністрація Івано-Франківської області розробила Стратегію розвитку нашого регіону з врахуванням поступових оновлень різних структур до 2027 року. Представляв її на офіційній...

У місті триває активна підготовка до свят, радують візити туристів, яких щороку стає більше. Для франківчан є приємна новина, адже невдовзі вони зможуть отримати посвідчення водія та первинну реєстрацію транспортного засобу у Центрі надання адміністративних послуг. Про деталі розповість “Yes. Frankivsk“.

Крім цього приміщення ЦНАПу стануть ще комфортнішими та доступними для маломобільних груп населення. Також обіцяють облаштувати місця для зарядки ґаджетів. 

Планують розширити спектр послуг ЦНАПу, які можна буде отримати онлайн. Запроваджують Mobile ID для доступнішого отримання адміністративних послуг.

Нагадаємо, що згідно розпорядження міського голови змінено графік прийому громадян у ЦНАПі. Ознайомитись можна на їхньому офіційному сайті у розділі “Новини”. Вже з 9 січня ЦНАП та його територіальні підрозділи будуть працювати у звичному режимі.

Документи, які були прийняті у передвихідні робочі дні будуть направлені суб’єктам надання послуг у перший робочий день після загальнодержавних вихідних.

Найбільшою популярністю користувались такі послуги, як: реєстраційні процедури, вирішення земельних питань, отримання закордонних паспортів та ID-карточок, містобудування і архітектура, комунальне господарство та дорожній транспортний рух, а також вирішення гендерних питань, квартирний облік та підприємницька діяльність.

Отримати довідкову інформацію можна за телефоном: 75-01-19; 75-20-41; 75-20-61.

Надіємось, що жителі міста зможуть отримувати послуги ще швидше та в режимі онлайн, а рівень задоволеності роботою невпинно зростатиме.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Вдалося з’ясувати, скільки суддів на Прикарпатті порушили критерії доброчесності

В Івано-Франківській області 39 із 95 суддів першої інстанції є недоброчесними. Кожен з них порушив принаймні по одному критерію доброчесності. Мова йде...

Обіцянки мера. На словах багато, а на ділах – менше половини

Вчора, 20 жовтня, аналітичний портал «Слово і діло» опублікував своє дослідження про те, скільки обіцянок вдалося виконати мерам великих міст за 5...

Візити Зеленського на Прикарпаття

За весь період свого президентства Володимир Зеленський встиг тільки тричі відвідати Івано-Франківську область з офіційними візитами. Правда, кажуть, що неофіційно він тут...

Клуб мерів Івано-Франківська

Ще в 2017 році утворилось об’єднання під назвою «Клуб мерів». В Івано-Франківську це відносно новий досвід, проте в інших містах України такі...

У Франківську з року в рік проводять конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування»

Починаючи з 2014 року в Україні, зокрема і в Івано-Франківській області проводять важливий для громад конкурс, що має назву «Кращі практики місцевого...