До капремонту доріг у Франківську планують залучити турецькі компанії

ремонт доріг, дорожники

В Івано-Франківську на більшості магістралей до сьогодні, а їх в місті 198 кілометрів доріг, понад 30 років ніхто не проводив капітальних ремонтів. Тому  і не дивно, що дороги в місті в такому поганому стані.

Щоб капітально відремонтувати дороги обласного центру необхідно мінімум 300 мільйонів гривень. Про це “Yes-frankivsk” розповіли  в прес-службі очільника міста.

Таких коштів у бюджеті міста нема. Тож місцеві чиновники до проведення капремонтів доріг планують задіяти великі компанії, зокрема й іноземні. Звісно, всі торги, як і належить, будуть проходити через систему Прозоро.  

За словами міського голови Руслана Марцінківа, у столиці – Києві та у місті Львів уже працюють компанії з Туреччини. Тож в Івано-Франківську також ведуть переговори з турецькими керівниками. Місто готове співпрацювати.

«Головне, щоб була гарантія, особливо на капремонт. А капремонт – це не тільки зрізати верхній шар і постелити новий, а ще й забезпечити хорошу основу, щоби дорога стояла як мінімум 10 років», – наголосив міський голова.

Крім того в Івано-Франківську до ремонту доріг хочуть залучати різні компанії. Зокрема, планують, що великі магістралі  будуть робити великі фірми з відповідною технікою і досвідом, а бічні дороги – менші, місцеві фірми. Поточний ремонт будуть проводити працівники комунального підприємства «Муніципальна дорожня компанія».

До слова, зараз в останному зосереджено працюють над ямковим ремонтом. Проте тут на ці роботи надій не плекають, адже функція холодного асфальту – тимчасова – протримати дороги  в більш-менш належному стані в межах двох місяців, поки погодні умови дозволять використовувати гарячий асфальт. 

Як наголосив керівник КП «МДК» Віталій Бурко, дорожники асфальтують вибоїни від 5 сантиметрів. Загалом на ямковий ремонт в компанії передбачили 35 тон асфальту. За день тут використовують близько 3-х тон. Сам муніципал зізнається, що одного поточного ремонту недостатньо, але це тимчасовий захід, щоб хоч трохи зберегти дороги.

Техніки на підприємстві також вистачає, є два нові катки. Старими радянськими на підприємстві вже майже не користуються.

А ось з робітниками ситуація не втішна – через мізерні зарплати працівники звільняються  і їдуть до сусідньої Польщі.